Русские видео

Сейчас в тренде

Иностранные видео


Скачать с ютуб NES Sprites, OAM, and the Battle for Priority - Behind the Code в хорошем качестве

NES Sprites, OAM, and the Battle for Priority - Behind the Code 1 год назад


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru



NES Sprites, OAM, and the Battle for Priority - Behind the Code

Let's dive into how Sprites are prioritized and limited by Object Attribute Memory (OAM) and Secondary OAM on the NES. The journey toward understanding flicker has begun. If you would like to support this channel, here is a link to the Displaced Gamers Patreon page -   / displacedgamers   Twitter:   / displacedgamers   Facebook:   / displacedgamers   Instagram:   / displacedgamers   Music by:    / hariboosx      / @wolfandraven   #NES #Programming #graphics

Comments