У нас вы можете посмотреть бесплатно Falcon Punch Ch.4: Finalizing Model VizDev или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Welcome to an animation study of the iconic Falcon Punch! For convenience we're cutting out the downtime but otherwise trying to (if sped up drastically) give a taste of what each step looks like start to finish for approaching any animation goal in Blender! This comes with some review of tools used in addition to base Blender, as well as some opportunities to improve on the part of the artist. --- The original video ran 2.75 hours. --- Follow us at / cut_teeth https://cara.app/cutteeth/all / cutteethstudio --- 0:00 Fixing Normals & Mask 5:09 Final Shader Tree 7:38 Outlines (Tradigital) 8:07 Outro --- Not affiliated with any of these fine folks, but here's links to stuff I've mentioned: Still using this normals stuff from AVersionOfReality: https://www.aversionofreality.com/ Outlines from tradigital: https://tradigital.gumroad.com/l/yrjflm