У нас вы можете посмотреть бесплатно ZBRUSH - HARD SURFACE -TOPOLOGY Work-flow (Part-1) или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
In this video, I want to show you my exploration of this new hard surface workflow, which involves cleaning up the topology of the pieces and previewing them with dynamic subdiv. I used a concept from Gears of War as a reference to have a base to work from and freestyle. I hope you enjoy this first part; the next one will be the boots. You can follow me on : https://linktr.ee/zguy ArtStation: https://www.artstation.com/caste Instagram: / victor_castejon Twitch: / elcaste And you can download some models on : https://cults3d.com/es/usuarios/Elcaste