Русские видео

Сейчас в тренде

Иностранные видео


Скачать с ютуб Multi-layered SVG Workflow (Inkscape + Blender) в хорошем качестве

Multi-layered SVG Workflow (Inkscape + Blender) 10 месяцев назад


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru



Multi-layered SVG Workflow (Inkscape + Blender)

Diving deeper into the Inkscape to Blender workflow, where we use Trace Bitmap to separate each color channel into a multi-layered SVG file. Main video here:    • Tutorial: Easy 2D Image to 3D Render ...   Software used: https://inkscape.org https://blender.org Tiger image: https://pixabay.com/photos/tiger-anim... ChatGPT Prompt: "Hey! Can you write a Blender script that will offset each object in the outliner by a value of 0.1 on the Z axis, based on their order of appearance? So the first object will move 0.1 on the z axis, the second will move 0.2, the third will move by 0.3 and so on." Code from ChatGPT below: import bpy Get the selected objects in the outliner selected_objects = bpy.context.selected_objects Initialize the z_offset z_offset = 0.1 Iterate through the selected objects for obj in selected_objects: Check if the object is visible in the outliner if obj.visible_get(): Translate the object on the Z-axis obj.location.z += z_offset Increment the z_offset for the next object z_offset += 0.1

Comments