У нас вы можете посмотреть бесплатно Leaf's Odyssey - Episode 11 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Leaf's Odyssey is a grid-based orthogonal stepping game, featuring bump-combat, room clearing, puzzly mechanisms, and an unusual journal and map system: https://themsalltook.itch.io/leafs-od... https://store.steampowered.com/app/28... Up to this point, the game enforced implicitly that I kill certain enemies in certain places, via room design and how the various enemies moved around. Now, the game explicitly wants enemies to die in certain locations... and yet even with this explicit marker, level design still allows enemy types, timing, and circumstances to still be implicit. I still have to figure out in what way enemies are going to be dying on that X-marks-the-spot.