У нас вы можете посмотреть бесплатно How Slay the Spire’s Original Interface Almost Killed the Game | War Stories | Ars Technica или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
Mega Crit Games co-founders Casey Yano and Anthony Giovannetti set out to combine the roguelike and deck building genres into one game, but found themselves faced with an obstacle: how to reveal the enemies’ intent. With the help of an active playtesting base on Steam, they realized that to make the game succeed they would need to scrap the ‘next move’ system for something more Twitch Streaming friendly. And thus, the ‘intent’ system was born. Connect with Ars Technica: Visit ArsTechnica.com: http://arstechnica.com Follow Ars Technica on Facebook: / arstechnica Follow Ars Technica on Google+: https://plus.google.com/+ArsTechnica/... Follow Ars Technica on Twitter: / arstechnica How Slay the Spire’s Original Interface Almost Killed the Game | War Stories | Ars Technica