У нас вы можете посмотреть бесплатно 4.5 MARKETING MIX (7Ps) / IB BUSINESS MANAGEMENT / product, price, promotion, place, people, process или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса savevideohd.ru
The main point of this class is to learn how to make marketing decisions and discuss the appropriateness of marketing mixes. ~USEFUL LINKS~ Comparative advertising: Mac vs PC: • Complete 66 Mac vs PC ads + Mac & PC ... The most popular jingles of all times: • Top 10 Jingles of All Time Persuasive advertising satire by Tim & Eric: • Tim and Eric Awesome Show, Great Job!... ~TIMECODES~ 0:00 Intro & objectives 1:50 PRODUCT: introduction 4:54 PRODUCT: relationships between product life cycle and product portfolio, marketing mix, investment, profit, cash flow 24:08 PRODUCT: extension strategies 30:19 PRODUCT: branding 40:57 PRICE: cost-plus, penetration, loss leader, predatory, premium 48:17 (HL only) PRICE: dynamic, competitive, contribution, price elasticity of demand 1:00:32 PRICE: conclusion 1:01:42 PROMOTION: aspects of promotion (ATL, BTL, TTL) & promotional mix (forms of promotion — advertisement, personal selling, PR, sales promo) 1:18:02 PROMOTION: social media marketing (SMM) 1:22:03 PLACE (distribution) 1:30:48 PEOPLE 1:36:20 PROCCESSES 1:38:52 PHYSICAL EVIDENCE 1:42:53 APPROPRIATENESS of marketing mixes 1:47:54 Back to objectives ~SEE MORE~ Free textbook: lewwinski.com Instagram & TikTok: @lewwinski.business Email: [email protected]